_

نهال انگور موندراپ

نهال انگور موندراپ که به آن سوییت شاپر هم میگویند یکی از ارقام بسیار خاص و کمیاب انگور میباشد که در نهالستان اروم نهال نهال تولید و تکثیر می شود .

اصلی ترین ویژگی انگور موندرآپ شکل خاص و منحصر به فرد آن است به طوریکه کمتری کسی است که با دیدن این انگور برای اولین بار نخواهد مزه آن را بچشد. رنگ انگور موندرآپ بسیار زیبا و خاص است و حبه های این انگور نیز اندازه درشتی دارند.

در انگور موندراپس  ماده شیمیایی به نام تانن وجود دارد که این ماده سبب شده تا این انگور حالتی واسط بین گوشتی و آبدار پیدا کرده و مزه به نسبت شیرینی نیز داشته باشد، همچنین انگور موندرآپ یا سوییت شاپر جزو ارقام بدون هسته انگور ها محسوب میشود.

جهت پرورش و خرید نهال انگور بلک ویلیام لازم است بدانید که این محصول از سایر ارقام انگور حساسیت بیشتری داشته و بنابراین در مقابل تنش های آب و هوایی و باران های شدید بهتر است با پلاستیک و سایر محافظ های مناسب پوشانده شود تا نهال آن آسیبی نبیند.

از آنجا که ساعات سرما برای رفتن به خواب زمستانی و ساعات آفتابی نیز برای رشد درخت انگور موندراپ اهمیت زیادی دارد برای کاشت آن ساعات آفتابی و ساعات سرما را مورد توجه قرار دهید. . همچنین توجه نمایید که فواصل کاشت نهال انگور موندراپ در اندازه 2 متر در 2 متر میباشد.

ویژگی های نهال انگور موندراپ :

نوع: وارداتی
منشاء: آمریکا
فواصل کاشت: 2 در 2 متر
مصرف: تازه خوری و کشمش
خاص و کمیاب
مزه بسیار شیرین
جهت اطلاع از مشخصات نهال و آموزش کاشت نهال انگور و همچنین احداث باغ و دیدن عکس های بیشتر و همچنین نحوه هرس نهال و آشنایی کلی با درخت انگور با ما از طریق شماره تماس های درج شده در زیر تماس حاصل فرمایید .
09120454526  – 09120454527- 09120454528 – 09120454529
در صورت اشغال بودن خطوط ، با فرستادن یک پیامک ، مهندسین ما در اولین فرصت با شما تماس بر قرارنهال انگور خواهند کرد .
همچنین جهت آشنایی با ارقام انگور  کلیک کنید . معرفی نهال انگور

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    09120454526