نهال گلابی کوشیا ، میوه این رقم نهال گلابی دارای پوست سبز رنگ می باشد . دم این میوه کلفت و چوبی می باشد . گلابی کوشیا دارای طعمی مطبوع و آب دار می باشد . میوه این رقم نهال گلابی در مرداد ماه برداشت می شود .

نهال گلابی کوشیا بین باغداران طرفداران زیادی دارد . رشد این نهال در حد متعادل می باشد . برگهای این نهال سبز رنگ و دراز می باشد . میوه های این نهال بطور معمول به صورت خوشه ای در کنار هم ظاهر می شوند .نهال گلابی کوشیا بومی کشور ایتالیا می باشد . گلهای این نهال در فصل بهار بسیار دیر شکوفا می شوند . اندازه میوه ها درشت و همچنین بسیار پرمحصول  می باشد . میوه های آن بسیار با کیفیت می باشد . برگهای آن نیز بسیار دیر پدیدار می شوند .

شرایط محیطی:

این نهال از مقاومت خوبی در برابر سرما برخوردار است . فاصله کاشت این نهالها باید بصورت 5 الی 5 متر باشد . نیاز سرمایی این رقم نهال گلابی بسیار کم می باشد . مقاومت خوبی نسبت به خشکی دارند . مناسب کاشت در مناطق با شرایط اقلیمی سردسیر و نیمه سردسیر و یا معتدل می باشد .

آبیاری:

مقدار آبیاری درخت گلابی کوشیا در فصل بهار و فصل تابستان باتوجه به آب وهوای مناطق کاشت متفاوت است . یعنی در ازای هر روز از ماههای فروردین, اردیبهشت و خرداد نیم لیتر آب مورد نیاز نهالهاست . و در ازای هر روز از ماههای تیر , مرداد و شهریور یک لیتر آب مورد نیاز نهالهاست .

این نهال در نهالستان اروم نهال بصورت کاملا تضمینی و تخفیف ویژه نهالستان بفروش میرسد.

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 4]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    09120454526