_

نهال انگور ترکمن

اکثر باغداران علاقه مند هستند، نهال انگور ترکمن  که میکارند بهترین عملکرد را داشته باشد. تا بتوانند بیشترین سوددهی را از باغ خود ببرند. بنابراین فاکتورهایی مثل باردهی بسیار عالی، مقاومت سرمایی و گرمایی بسیار بالا و همچنین عمر اقتصادی زیاد از مهم ترین نکاتی است که باید به آن توجه کنند. براساس تمامی این فاکتورها، انگور ترکمن چهار  یکی از بهترین انتخاب ها برای کاشت در باغ به شمار میرود.

حتما قبل از کاشت هر رقم، شرایط مطلوب رشد آن را با شرایط باغ خود مقایسه کرده و به این ترتیب بهترین نهال انگور را برای باغ خود انتخاب کنید. اگر قصد خرید نهال انگور ترکمن ۴ را دارید، تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.نهال انگور

کشور سازنده :
ترکمن ۴ همانطور که از نام آن پیداست برای اولین بار در کشور ترکمنستان کشت شد. امروزه به علت سازگاری این رقم با شرایط آب و هوایی کشور، در ایران نیز کشت میشود.

پایه :
از قلمه به عنوان پایه ی اصلی انگور ترکمن ۴ استفاده میشود.

خصوصیات نهال انگور چهار :
نهال انگور ترکمن ۴ یک رقم با باردهی بسیار عالی و همچنین عمر اقتصادی بسیار بالا شناخته میشود. این رقم قادر است خود را با اکثر شرایط آب و هوایی در کشور تطبیق داده و محصول دهی بسیار عالی داشته باشد. مقاومت این رقم در برابر سرما و گرما و آفات بسیار عالی است. محصول این نهال بسیار باکیفیت و خوشمزه است و مورد علاقه ی مصرف کنندگان است.

فاصله کاشت :
براساس میزان گستردگی شاخه و برگ ها و همچنین گسترش ریشه در خاک، بهترین فاصله برای کاشت نهال انگور ترکمن ۳ بین ۳ تا ۵ متر مربع است. با قرارگیری نهال ها در فواصل استاندارد، امکان جذب نور خورشید و انجام عمل فتوسنتز برای درختان فراهم خواهد شد. همچنین ریشه در خاک میتواند به خوبی از منابع آن تغذیه کرده و درخت انگور ترکمن ۴ به خوبی رشد کند.

در زمین های شیب دار میتوان فواصل کاشت را تا ۳ در ۳ متر مربع کاهش داد.

در مناطق بادخیز بهتر است این رقم را نکارید. اما در صورت کاشت در این مناطق فواصل کاشت را تا ۳ در ۳ متر مربع کاهش دهید.

نهال انگور ترکمن
امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    09120454526