گردو ژنوتیپ

خرید نهال گردو خوشه ای و خرید نهال ژنوتیپ برتر


سوالات متداول

آیا شما نیز سوالی دارید؟

_

لطفا سوالات زیر را بخوانید و اگر پاسخ را پیدا نکردید، با کارشناسان ما تماس بگیرید.  ما در اسرع وقت به شما پاسخ خواهیم داد.

سوالات متداول

نحوه خرید از اروم نهال به چه صورت می باشد ؟

جهت خرید از مجموعه ما میتوانید با کارشناسان بخش فروش تماس بگیرید یا از طریق تلگرام یا واتساپ در ارتباط باشید . پس از مشاوره و دریافت لیست قیمت میتوانید نسبت به خرید محصولات به روش آنلاین یا واریز به حساب کارت بانکی مجموعه بنمایید .

آیا نهال ها ضمانت نامه کتبی دارند ؟

بله . کلیه نهال های این مجموعه دارای ضمانت اصالت نهال می باشند ، و این موضوع در انتهای فاکتور فروش نهالستان ثبت و به مشتریان عزیز تقدیم می گردد.

آیا خشیدگی نهال های مجوعه اروم نهال تضمین می شوند ؟

خیر . با توجه به حساسیت کاشت و خطاهای احتمالی از جانب مشتری در زمان کاشت امکان خشکیدن نهال امکان پذیر می باشد . قابل ذکر میباشد کارشناسان مجموعه همواره در خدمت شما عزیزان هستند تا با آموزش های لازم خطا های احتمالی را به صفر برسانند .

آیا به تمام نقاط کشور ارسال دارین ؟

بله . مجموعه اروم نهال امکان ارسال بار از طریق پایانه های اتوبوس رانی - تیپاکس و باربری امکان ارسال نهال به تمام شهرهای ایران دارد .

کرایه حمل به عهده مشتری هست یا خریدار ؟

تحویل نهال از درب نهالستان می باشد و هزینه های بعدی حمل نقل و ارسال از درب نهالستان به عهده مشتریان عزیز می باشد .

خرید گردو ژنوتیپ
_

ارقام ژنوتیپ های برتر مشهور

معرفی چند نمونه از ژنوتیپ های برتر و مشهور ایرانی

(جهت مشاهده کلیک کنید)

خرید نهال گردو خوشه ای

_

معرفی کامل نهال گردو خوشه ای نهالستان اروم نهال :
اطلاعات در مورد نهال گردو خوشه ای .
به ما کمک می کند تا با پرورش یکی از بهترین نهال های گردوی ایران آشنا شویم. مغز گردو از عمده خشکبار محبوب و مورد علاقه مردم می باشد که انواع مختلفی دارد و در شرایط آب و هوایی متنوعی رشد می کند. نهال گردو خوشه ای؛ سود های مالی بسیاری دارد به علاوه آنکه خاصیت های زیادی هم دارد و برای انسان در سنین مختلف مصرف گردو بسیار اهمیت دارد، پس تا انتهای این متن همراه ما باشید تا به معرفی کامل شرایط پرورش درخت گردو خوشه ای؛ بپردازیم.

مزیت گردوهای خوشه ای از سایر ارقام چه می باشد:
اگر شما باغدار هستید یا در منزل خود باغچه دارید، شاید برای شما این سوال باشد که گردو خوشه ای چه برتری نسبت به سایر گردوهای دیگر داشته باشد که اولین فاکتور آن ، قیمت نسبتا ارزان تر نسبت به باقی ارقام گردو می باشد. قیمت نهال گردو خوشه ای؛ میتواند گاهی تا نصف، ارقام گردوی دیگر باشد. برای پرورش گردو خوشه ای؛ ابتدا باید اطلاعاتی درباره آن داشته باشید. افرادی که می خواهند نسبت به پرورش گردو خوشه ای، اقدام کنند باید بدانند این نهال، گردو بومی آسیای غربی و نواحی هیمالیا نیز می باشد که در ده های گذشته بومی سازی شده است.

انواع گونه های رایج درخت گردو خوشه ای در نهالستان اروم نهال :
این نهال دارای چندین گونه مختلف و متفاوت می باشد. اگر می خواهید در میان میوه های خشک یکی از بهترین ها را داشته باشید، نهال گردو خوشه ای، که به پایه بذری هم می باشد، یکی از ارقام آن خواهد بود. برگ های این گردو خوشه ای؛ نیز مرکبی از برگ ها بزرگ در کنار برگ های فرد می باشد که زیبایی خاصی به آن بخشیده است. Walnut seedlings، دانه هایی، عمدتا بین 1 تا 3 روز بعد از گرده افشانی بر روی کلاله جوانه می زنند. در این نهال های گردو خوشه ای، تعداد گل های ماده ی آن معمولا به 4 عدد می رسد.

چرا روشهای  کاشت درخت گردوی خوشه ای مهم است؟
قبل کاشت درخت گردوی خوشه ای، باید بدانید، سنبله گل های نر به حالت سرازیر و معلق می باشند.در طول مدت تابستان جوانه ماده های آن ها متمایز می شوند. نکته جالب این نهال گردو این است که گردوی آن ها در زمانی که کاملا رسیده است با ترک کردن پوست سبز رنگی که دور تا دور آن را پوشش داده است به پایین می افتد.

روش عمومی ای که برای کاشت این گردو استفاده می شود با فاصله ی 7*7 می باشد تا ریشه ها فضای رشد کافی ای داشته باشند هرچند می توان در فاصله ی 6*7 هم آنها را کشت نمود همراه با عمق چاله ای به مقدار 75 تا نهایت 100 سانتی متر برای کاشت این نهال، کافی می باشد.

این گردو دارای آنتی اکسیدان هایی می باشد که پوست زیبای شما را جوان و سر زنده نگه می دارد. این میوه خشک دارای برخی از ویتامین های ب می باشد. استفاده از این گردو برای پیشگیری و محافظت از بدن در برابر بیماری های قلبی بسیار موثر است. گردو خوشه ای، در آینده گردو هایی را در اختیار شما می گذارد که با خوردن آن ها می توانید از بیماری های خطرناکی مثل لختگی خون، پارکینسون، آلزایمر و سنگ کیسه صفرا جلو گیری نمایید.
علت نام گذاری این نهال به گردوی خوشه ای:
علت نامگذاری گردوی خوشه ای بر روی این گردو، موضوع حکایت از سبک ثمردهی این نوع گردو دارد. در واقع میوه دهی در گردو خوشه ای، به شکل اجتماعی و خوشه ای می باشد. درخت گردو خوشه ای، به دو گروه تقسیم می گردد. یک نوع گردو از نوع انگلیسی بوده و با وجود نام انگلیسی بر آن پیداشش مربوط به کشور ایران می باشد. گونه دیگر نیز بومی منطقه آمریکای شمالی است و از آن به عنوان گردو سیاه یاد می شود.

نکات مهم در خرید نهال گردو خوشه ای:
گردو خوشه ای چندلر ، سابقه نسبتا زیادی در کشور فرانسه (France) دارد. عده ای نیز آن را با نام کشور فرانسه می شناسند. هر چند که نام گذاری این تژاد گردو در نوع لاتین بر مبنای یک کلمه فرانسوی می باشد. این گونه از قرن 18 میلادی در فرانسه رشد یافته است.

 

همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر از قیمت نهال گردو خوشه ای و نحوه خرید اینترنتی نهال گردو خوشه ای می توانید با شماره های درج شده در زیر تماس حاصل فرمایید . با تشکر نهالستان اروم نهال

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    09120454526