نهال فندق انیس ترکیه پیوندی زودبازده با توجه به شرایط اقلیمی مناسب و نگهداری بهینه از سال اول کاشت به بارآوری محصول میرسد .قابل توجه باغداران عزیز : تمامی محصول سال اول کاشت نهال فندق انیس ترکیه را از نهال جدا کنید تا نهال رشد بهتری داشته باشد . نهال فندق انیس ترکیه مقاومت بسیار عالی نسبت به آفات و بیماریهای فندق دارد . محصول نهال بسیار بسیار بازار پسند است . فاصله ی کاشت درخت فندق انیس پیوندی در اراضی شیبدار ملایم و مناطق بادگیر بصورت ۳*۳ و ۳٫۵*۳ متر کاشت می گردد .

در زمین های صاف این فاصله بصورت ۴*۴ و ۴*۳ متر کاشت می گردد . گرده افشان پیوندی در هر هکتار و با توجه به شرایط اقلیمی و آب و هوایی متغیر است . این میزان باردهی در هر هکتار 5 تن براورد شده است .

شرایط محیطی :

نهال فندق انیس ترکیه مناسب کاشت برای احداث باغات میباشد . فندق اصلاح شده مقاومت بسیار عالی نسبت به آفات و بیماریهای فندق دارد . نهال فندق انیس پیوندی مقاوم به سرما نسبت به ارقام فندق دیگر می باشد . این محصول بدلیل مقاومت مناسب به سرمای بهاره و کوتاه قد بودن نهال مورد توجه کلیه باغداران فندق میباشد . میزان آبیاری درخت فندق انیس پیوندی در فصول مختلف سال و شرایط اقلیمی و آب و هوایی متغیر است . بهینه آنست که به ازای هر روز از فصول بهار دو لیتر و برای فصل های تابستان در ازای هر روز ۳ لیتر آب در نظر گرفته شود .

زمان کوددهی درخت فندق انیس پیوندی پیوندی از اواسط پاییز تا اواخر زمستان قابل اجراست . و میزان کوددهی فندق در هر هکتار ۵ تن کود پوسیده دامی تعیین شده است .

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    09120454526