_

خرید نهال بادام شکوفه

خرید نهال بادام شکوفه (بادام دیرگل  ) از نهالستان اروم نهال با جدید ترین متد روز دنیا آماده ی ارائه ی بهترین خدمات به شما عزیران در سراسر کشور می باشد .

بادام دیرگل شکوفه از ارقام خیلی دیرگل ایرانی محسوب می شود و پوست آن به صورت کاغذی می باشد ، میوه بادام شکوفه شباهت زیادی به ارقام اسکندر و فرانیس دارد و از بادام یلدا یا فرانیس جهت گرده افشانی آن استفاده می شود ، بادام شکوفه برای مناطقی که سرمای بهاره دارند پیشنهاد می شود .

نهال بادام شکوفه با شناسنامه و گواهی بهداشتی  تحت نظر بهترین مهندسین جهاد کشاورزی و کلینیک گیاه پزشکی صورت می پذیرد .
نهال فروشی اروم نهال تولید کننده نهال های بادام دیرگل شکوفه در کشور آماده ارسال و فروش نهال بادام شکوفه به تمامی مناطق ایران می باشد.
نهالستان مهندس نعیمیان آماده هرگونه همکاری و خدمات مشاوره رایگان به باغداران عزیز به منظور خرید بهترین و با کیفیت ترین انواع نهال با ضمانت برگشت کالا می باشد.
جهت اطلاع از مشخصات نهال بادام دیرگل شکوفه و آموزش کاشت بادام شکوفه همچنین احداث باغ  و دیدن عکس های بیشتر و همچنین نحوه هرس نهال و آشنایی کلی با درخت بادام شکوفه و قیمت بادام شکوفه با ما از طریق شماره تماس های درج شده در زیر تماس حاصل فرمایید .

شماره تماس ها  :

09120454529  مهندس نعیمیان

09120454526  مشاوران مجموعه

09120454527  مشاوران مجموعه

09120454528  مشاوران مجموعه

در صورت اشغال بودن خطوط ، با فرستادن یک پیامک ، کارشناسان ما در اولین فرصت با شما تماس بر قرار خواهند کرد .

همچنین جهت آشنایی با انواع نهال بادام و اطلاعات خرید آن روی عبارت نهال بادام کلیک نمایید .

سوالات متداول

آیا شما نیز سوالی دارید؟

_

لطفا سوالات زیر را بخوانید و اگر پاسخ را پیدا نکردید، با کارشناسان ما تماس بگیرید.  ما در اسرع وقت به شما پاسخ خواهیم داد.

سوالات متداول

نحوه خرید از اروم نهال به چه صورت می باشد ؟

جهت خرید از مجموعه ما میتوانید با کارشناسان بخش فروش تماس بگیرید یا از طریق تلگرام یا واتساپ در ارتباط باشید . پس از مشاوره و دریافت لیست قیمت میتوانید نسبت به خرید محصولات به روش آنلاین یا واریز به حساب کارت بانکی مجموعه بنمایید .

آیا نهال ها ضمانت نامه کتبی دارند ؟

بله . کلیه نهال های این مجموعه دارای ضمانت اصالت نهال می باشند ، و این موضوع در انتهای فاکتور فروش نهالستان ثبت و به مشتریان عزیز تقدیم می گردد.

آیا خشیدگی نهال های مجوعه اروم نهال تضمین می شوند ؟

خیر . با توجه به حساسیت کاشت و خطاهای احتمالی از جانب مشتری در زمان کاشت امکان خشکیدن نهال امکان پذیر می باشد . قابل ذکر میباشد کارشناسان مجموعه همواره در خدمت شما عزیزان هستند تا با آموزش های لازم خطا های احتمالی را به صفر برسانند .

آیا به تمام نقاط کشور ارسال دارین ؟

بله . مجموعه اروم نهال امکان ارسال بار از طریق پایانه های اتوبوس رانی – تیپاکس و باربری امکان ارسال نهال به تمام شهرهای ایران دارد .

کرایه حمل به عهده مشتری هست یا خریدار ؟

تحویل نهال از درب نهالستان می باشد و هزینه های بعدی حمل نقل و ارسال از درب نهالستان به عهده مشتریان عزیز می باشد .

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    09120454526