_

نهال انگور بلک فینگر

نهال انگور بلک فینگر یکی از گونه های پر بار انگور و بهترین نهال ها برای کاشت می باشد. این انگور بدون هسته بوده و با رنگ مشکی یا بنفش مشخص می گردد. طعم میوه نهال انگور شمشیری، شیرین بوده و عمر اقتصادی آن حدود ۳۰ سال است. معمولا میوه آن به شکل کشیده و درشت است.

به جز شکل خاص و عجیب و همینطور بدون هسته بودن انگور شمشیری بسیار شیرین و خوش طعم نیز می باشد که همین موضوع موجب شده تا در سال های اخیر به شکل عجیبی طرفداران بیشتری پیدا کند و از این رو مورد توجه کشاورزان و باغبانان نیز قرار می گیرد.

نهال انگور شمشیری از ارقام پربازده با عملکرد بالا در کشور محسوب می‌شود. گلدهی این رقم از اوایل خرداد شروع می‌شود و پس از حدود 70 روز انگور آن بالغ و رسیده و آماده برداشت می شود. فواصل کاشت نهال انگور شمشیری در باغات بصورت استاندارد 2 متر در 2 متر میباشد.

بهترین زمان برای کاشت نهال انگور شمشیری زمانی است که گیاه در خواب به سر می رود به همین منظور در مناطق گرم، معتدل و نیمه سردسیر کاشت آن در فصل پاییز انجام می‌شود و در مناطق سردسیر کاشت نهال انگور شمشیری پس از یخبندان و از بین رفتن سرما و باد است.

نهال فروشی میاندوآب نهال با تولید و اصلاح نهال انگور شمشیری در ایران آمادگی خود را جهت ثبت سفارش انواع نهال و ارسال آن به باغداران عزیز در تمامی شهر های ایران اعلام می نماید. لذا جهت خرید نهال انگور شمشیری اصلاح شده میتوانید با نهالستان اروم نهال  تماس حاصل فرمایید

جهت اطلاع از مشخصات نهال انگور شمشیری و آموزش کاشت نهال انگور سیاه بلک  و همچنین احداث باغ و دیدن عکس های بیشتر و همچنین نحوه هرس نهال و آشنایی کلی با درخت انگور شراب با ما از طریق شماره تماس های درج شده در زیر تماس حاصل فرمایید .
09120454526  – 09120454527- 09120454528 – 09120454529

در صورت اشغال بودن خطوط ، با فرستادن یک پیامک ، مهندسین ما در اولین فرصت با شما تماس بر قرارنهال انگور خواهند کرد .
همچنین جهت آشنایی با ارقام انگور  کلیک کنید . معرفی نهال انگور

نهال انگور

مشخصات نهال انگوربلک فینگر  :

طعم عالی و خاص
وارداتی و کمیاب
فواصل کاشت: 2 در 2 متر
ارتفاع محل کاشت: 500 متر تا 2300 متر از سطح دریا
عمر اقتصادی: بیش از 30 سال
میزان آبیاری: 2 بار در هفته

نهال انگور بلک فینگر
امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    09120454526