خرید نهال گردو چندلر پیوندی

سوالات متداول

آیا شما نیز سوالی دارید؟

_

لطفا سوالات زیر را بخوانید و اگر پاسخ را پیدا نکردید، با کارشناسان ما تماس بگیرید.  ما در اسرع وقت به شما پاسخ خواهیم داد.

سوالات متداول

نحوه خرید از اروم نهال به چه صورت می باشد ؟

جهت خرید از مجموعه ما میتوانید با کارشناسان بخش فروش تماس بگیرید یا از طریق تلگرام یا واتساپ در ارتباط باشید . پس از مشاوره و دریافت لیست قیمت میتوانید نسبت به خرید محصولات به روش آنلاین یا واریز به حساب کارت بانکی مجموعه بنمایید .

آیا نهال ها ضمانت نامه کتبی دارند ؟

بله . کلیه نهال های این مجموعه دارای ضمانت اصالت نهال می باشند ، و این موضوع در انتهای فاکتور فروش نهالستان ثبت و به مشتریان عزیز تقدیم می گردد.

آیا خشیدگی نهال های مجوعه اروم نهال تضمین می شوند ؟

خیر . با توجه به حساسیت کاشت و خطاهای احتمالی از جانب مشتری در زمان کاشت امکان خشکیدن نهال امکان پذیر می باشد . قابل ذکر میباشد کارشناسان مجموعه همواره در خدمت شما عزیزان هستند تا با آموزش های لازم خطا های احتمالی را به صفر برسانند .

آیا به تمام نقاط کشور ارسال دارین ؟

بله . مجموعه اروم نهال امکان ارسال بار از طریق پایانه های اتوبوس رانی - تیپاکس و باربری امکان ارسال نهال به تمام شهرهای ایران دارد .

کرایه حمل به عهده مشتری هست یا خریدار ؟

تحویل نهال از درب نهالستان می باشد و هزینه های بعدی حمل نقل و ارسال از درب نهالستان به عهده مشتریان عزیز می باشد .

خرید نهال گردوی چندلر

_

نهال گردو چندلر پیوندی

گردوی پیوندی چندلر در سال 1979 در دانشگاه کالیفرنیا معرفی شد و بعد از دبیلیو اچ چندلر ، استاد علم میوه کاری ، در u.c.davic این نام را به این رقم جدید داد . {گردو مقاوم به سرما}
امروزه این رقم گردو چندلر پیوندی یکی از برجسته ترین مورد کشت در کالیفرنیا است و یکی از معروف ترین و پر کشت ترین ارقام گردو در جهان محسوب می شود.  ارقام گردو چندلر بخاطر کیفیت بالای مغز گردو و شفافیت ان به شدت با ارزش است. برداشت گردو چندلر از اواسط تا اواخر فصل زراعی می باشد.
گردو پیوندی چندلر دارای مقاوت بسیار بالا به افات و سرما بوده و در حال حاضر محبوب ترین رقم گردو در ایالت متحده ی امریکا می باشد.گردو چندلر رقم مناسب برای اب و هوای خشک و در مقایسه با رقم فرانکوت نیاز سرمایی کمتری برای شکستن خواب دارد و پذیرش کلاله اغلب بصورت همزمان موفق نیست به همین دلیل 5%از باغ گردو باید با درختان گرده افشان مناسب دیگر کاشته شود.که از رقم فرانکوت یا فرنت و فرنور و همچنین گردوی روند جهت گرده افشانی باغات گردو چندلر استفاده می شود.
چندلر از تلافی پدرو u.c-56-,224 و قدرت رشد درخت گردو چندلر متوسط بوده و بطور نیمه راست رشد میکند و یه رقم بسیار امید بخش تجاری محسوب می شود .
گردو چندلر برای ارتفاعات 400 الی 1200 متر بهترین مورد است. و اگر ارتفاع زیاد شود شاهد کاهش عملکرد خواهیم شد.
گردو چندلر با ساختار بدنه ای نازک و به شکل بیضی بزرگ که به راحتی از پوسته جدا می شود و درختان این رقم در بهار دیر برگ ده بوده و حدود 25 روز دیرتر از درختان بذری و ژنوتیپ شروع به رشد می نماید بنابراین برای مناطقی که سرمای بهاره مانند آذربایجان ، لرستان ، دماوند ، کردستان ، سبزوار ،کرمان ، مشکین ،ارومیه ، تبریز ، نهاوند ، تویسرکان ، بانه ، تهران ، قزوین ، زنجان و … که مواجه هستند مناسب ترین گردو می باشد.گردوی چندلر با باردهی و عملکرد بسیار زیاد و ساختار میوه بسیار بالا و درشت و پوست کاغذی عالی می باشد.مغز این رقم بسیار سفید و حتی در تابستان های خیلی گرم کیفیت سفید بودن گردو تحت تاثیر قرار نمی گیرد.
از ویژگی های بارز گردو چندلر زود بازده بودن (باردهی از سال اول) و باردهی در شاخه های جانبی و همچنین دیر گل بودن که باعث میشود درفصل بهار که اغلب باغات گردوی کشورمان دچار سرما زدگی میشود این رقم مقامت خوبی در برابر سرمای بهاره نشان داده است. ضمنا باغداران عزیزتوجه داشته باشند که گردوی چندلر از ارقام گردوی پیوندی حساب میشود که نیاز صد درصد به گرد زا دارد که شما باید همراه هر 20 اصله نهالی که میکاریم 1 درخت برای گرده افشان داشته باشیم که کیفیت باروریباغ شما تضمین گردد.توصیه میشود از رقم فرانکوت و فرنت یا روند برای گرده افشانی استفاده نمایید.
فاصله کاشت گردو چندلر 7*5 بوده که به ازای هر هکتار 280 اصله نهال گردو می باشد.در باغات مادری بالغ از بابت برداشت محصول از هر درخت در سال 5 الی 6 حدود 20 کیلو گردوی خشک برداشت می شود و همچنین باغات مادری بالغ متوسط برداشت بین 30 الی 35 کیلو است.
طبق بررسی مقدار برداشت این گونه بدست می آید
.10 کیلو گرم *اصله280=2800 کیلو گرم>> در سال 5 الی 6
قابل توجه باغداران عزیز که این مقدار برداشت مساویست با برداشت پر بار گردو در باغات 30 ساله بومی ایران و همچنین در نهایت این معادله
30 کیلوگرم *280اصله=8400 کیلو گرم در هکتار که معادل است با 4 برابر برداشت زیاد در مقابل باغات سنتی و بومی میباشد.که نا گفته نماند که محصول گردو چندلر با کیفیت خاص و بی نظیر خود که با میزان وزن 15 گرم و مغز 10 گرمی در بازار گردوی ایران با قیمت 10 الی 15 هزار تومان گران تر از گردو های بومی به فروش می رسد.
از ویژکی های بارز گردو چندلرکه در کل دنیا بیشترین گردو معرفی شده است.
1.دیرگل بودن ومقاومت بسیار بالا به سرما{گردو چندلر}
2.زود بازده بودن (باردهی از سال اول){گردو چندلر}
3.پایه کوتاه بودن{گردو چندلر}
4.مقاومت بسیار بالا به بیماری ها{گردو چندلر}
5.باردهی جانبی{گردو چندلر}
6.یک دست بودن محصول{گردو چندلر}
نهالستان مهندس نعیمیان در اولین اولویت ، نهال گردوی پیوندی چندلر را برای باغداران توصیه می کند . باغداران عزیز کشورمان می توانند قبل از خرید نهال گردو چندلر به باغ مادری چندلر نهالستان مهندس قاسمی تشریف اورده و بعد از بازدید و پسند اقدام به خرید فرمایند.(بازدید برای عموم ازاد است.)
توجه:داشته باشید گردوی چندلر اولا باید پیوندی باشد و ثانیا باید 5 الی 10 عدد گردوی نوبرانه در سال اول موقع خرید روی نهال داشته باشد

اصلاح و احیا باغات موجود ضرورتی در صنعت گردو کاری ایران می باشد . دستورالعمل اصلاح و احیا باغات به منظور انجام عملیاتی در تدوین شده که هدف از ان افزایش کمی و کیفی محصول گردو در باغات کشور میباشد.وامید است با انجام این اقدامات در راستای افزایش در امد باغداران برداشته شود و برای پیشرفت کشورمان گامی برداشته باشیم.
نهالستان اروم نهال لحظات خوبی را برای کشاورزان و باغداران عزیزمان در سراسر کشور ارزومند است

خرید نهال گردو : از مدت ها قبل گردو یکی از مواد غذایی محبوب خانواده های ایرانی بوده است. این میوه در کشورهای مختلف جهان کاشته می شود. این میوه یکی از آجیل هایی است که در تغذیه مغز انسان ، به ویژه کودکان بسیار مثر است. یکی از بهترین و پر فروش ترین نهال های گردو ، نهال های گردوی چندلر است. با خرید نهال گردوی چندلر در واقع یکی از بهترین نهال های گردوی جهان را خریداری کرده اید. از همان ابتدا این نهال ها به اندازه امروز محبوب نبودند. نهال گردوی چندلر با آزمایشاتی که در دانشگاه کالیفرنیا با آنها انجام شده است ، توانسته کیفیت گردوی خود را بهبود بخشد. در سال های اخیر خرید نهال گردوی چندلر در کشورهای اروپایی به میزان قابل توجهی افزایش یافته است ، زیرا این نهال بیشترین تعداد گردو را در بین باغ های مختلف تولید می کند.
یکی از عوامل رشد نهال گردو چندلر می تواند عملکرد بالا باشد . نهال گردوی چندلر بسیار متنوع است . با عملکرد زیاد نهال چندلر ، می توان به شاخه های تولیدی آن اشاره کرد. حدود 90 درصد از شرکت های وابسته به چندلر تولیدی هستند که آمار بسیار خوبی است. عامل دیگری که باعث می شود درباره برداشت خوب گردوی چندلر صحبت کنیم سرعت تولید محصول مغز است. برخی از نهال های گردو فقط پس از سه سال تولید محصولات خود را شروع می کنند که در این زمان می توانید برداشت محصول خود را شروع کنید. البته باید توجه داشت که عملکرد گردو در نهال گردوی چندلر در طول سال نوسان دارد و در برخی فصول زیاد و در برخی فصول کم است. در این مقاله سعی خواهیم کرد برخی از ویژگیهای مهمی که هنگام خرید نهال گردو مهم است را بیان کنیم.
ویژگی های مهم هنگام خرید نهال گردو: هنگام خرید نهال گردو ، مطمئناً همه به دنبال ویژگی هایی هستند تا بتوانند بهترین نهال گردوی چندلر را خریداری کنند. یکی از مهمترین فاکتورها هنگام خرید نهال گردو چندلر کیفیت خود گردو و همچنین پوسته آن است. گردو چندلر مغز گردوی بزرگ ، پوسته پوسته و نازک تولید می کند. البته مغز این گردوها نیز چند رنگ هستند. پوست و رنگ قلب از ویژگی های مهمی است که هنگام فروش گردو از اهمیت بسیاری برخوردار است. گردو معمولاً با قیمت کمتری با رنگ روشن تر در هسته به فروش می رسد. بذرهای این نوع گردو به راحتی از پوسته جدا شده و به راحتی جدا می شوند. ویژگی بعدی که هنگام خرید نهال گردو چندلر مهم است ، اندازه درخت است. درخت چندلر معمولاً نسبتاً محکم رشد می کند و موقعیتی نیمه قائم دارد. اگر قصد دارید درختان چندلر با تراکم نسبتاً زیاد بکارید ، باید به ترتیب 5 ، 5 ، 7 متر بکارید. از دیگر ویژگی های درخت چندلر زمان ریزش برگ آن است. چندلر دیر شکوفا می شود ، که یک مزیت است. زیرا به محض شکوفایی می تواند از بیماری ها و آفات مختلف رنج ببرد. گرده افشانی چنلر نیز به قدری زیاد است که به آن درخت گرده افشانی می گویند. همچنین نهال گردو چندلر در برابر بیماری خط سیاه بسیار مقاوم است. چندلر همچنین مقاومت خوبی در برابر سرما دارد. حتی می توانید بگویید چندلر در دمای زیر 7 درجه به حدود 700 ساعت سرما نیاز دارد. زمان کاشت چندلر نیز بر اساس فضای زندگی شما تعیین می شود ، اما زمان کاشت درخت چندلر نسبتاً طولانی و مناسب است.
خواص مهم خرید گردو چندلر: مطمئناً یکی از دلایلی که شما را به خرید نهال گردو جذب می کند ، خواص گردو است. یکی از خواص مهمی که انواع مختلف گردو دارند ، خصوصاً خرید نهال گردو چندلر ، که ممکن است شما را نسبت به قبل در خرید نهال گردو عزم بیشتری داشته باشد ، خاصیت ضد سرطانی بودن آن است. گردو می تواند به طور قابل توجهی خطر ابتلا به سرطان را کاهش دهد. گردو سرشار از پلی فنول و مواد شیمیایی است که به دلیل خاصیت آنتی اکسیدانی ممکن است با سرطان هایی مانند سرطان پستان و پروستات مقابله کند. گردو دارای خواص کاهش دهنده استرس اکسیداتیو است که باعث می شود گردو به عنوان عوامل مبارزه با سرطان عمل کند. ویژگی دیگری که افراد را به خرید نهال گردوی چندلر ترغیب می کند ، خواص تقویت کننده سلامت قلب آنها است. گردو عمدتا حاوی امگا 3 ، ویتامین E ، منیزیم و اسید فولیک است که در تقویت قلب موثر است. مصرف گردو همچنین باعث افزایش سطح کلسترول خوب در بدن و کاهش سطح کلسترول بد خون می شود. خوردن روزانه گردو می تواند التهاب عروق قلب را کاهش داده و از بیماری های قلبی جلوگیری کند.
فضا و نحوه کاشت نهال گردو چندلر: تجربه چندین ساله ما در کاشت نهال چندلر به ما می گوید همانطور که در ابتدا گفتیم درختان چندلر باید به ترتیب در فواصل 5 ، 5 ، 7 متر کاشته شوند. با استفاده از این فواصل می توانیم حدود 280 درخت در هکتار بکاریم. به این روش کاشت پرچین می گویند. در این روش کاشت ، شما درختان را در یک ردیف نزدیک به یکدیگر قرار داده و فضای کافی را بین ردیف ها باقی می گذارید. این روش کاشت باعث افزایش عملکرد نهال چندلر می شود و شما می توانید در مدت زمان کوتاهی محصول مورد نظر را از نهال خود برداشت کنید. البته در روش کاشت باید دقت داشته باشید که 95٪ از نهالها را بصورت چندلر بکارید و از 5٪ سایر نهالها استفاده کنید. هنگام کاشت نهال گردو چندلر ، حتماً نهال گرده افشان را بطور مرتب بکارید تا شناسایی آنها در زمان برداشت آسان شود اکنون اگر قصد خرید نهال گردو را دارید ، پیشنهاد می کنم با مراجعه به فروشگاه اروم نهال  آنها را خریداری کنید. فروشگاه رویال نهال با تخفیف های متنوع محصولات با کیفیتی را به شما ارائه می دهد. نهال های گردو چندلر را برای منطقه ای که سالانه 1270 میلی متر بارندگی دارد خریداری کنید. از نهال رویال می توان برای تهیه نهال گردوی چندلر استفاده کرد. در این صورت نهال های خوبی به دست می آورید و در این زمینه مشاوره های لازم را دریافت می کنید. گردو چندلر در فصل خشک به آبیاری احتیاج دارد. این آبیاری در تابستان به دلیل کمبود بارندگی و کمبود درخت میوه از اهمیت بیشتری برخوردار است. بنابراین ، باید در نظر داشت: نهال های گردو چندلر بیضی شکل هستند. در سنین پایین ، گردوها پوست نازک تری دارند. هر چه درخت گردوی چندلر پیرتر باشد ، پوست آن ضخیم تر می شود.
مزایای خرید نهال گردو قیمت نهال گردوی رویال چندلر با خرید نهال گردو چندلر بازدهی 48 تا 51 درصد است. پوست نهال های گردو چندلر صاف ، بیضی شکل و نازک است. طعم مطبوع مطبوعی دارد و در اواخر تابستان یا اوایل پاییز برداشت می شود. رنگ مغز روشن و بسیار واضح است. نهال های چندلر به صورت عرضی رشد می کنند. در دانشگاه کالیفرنیا تولید شده است

این تنوع نهال گردو که چندلر نام دارد معمولاً به طور جدی رشد می کند و رشد نیمه مستقیم دارد. این نهال را می توانید به ترتیب با تراکم 7 ، 7 ، 7 متر بکارید. چندلر همچنین میزان گرده افشانی بسیار بالایی به نام درخت گرده افشانی دارد. علاوه بر این ، این تنوع در برابر بیماری خط سیاه بسیار مقاوم است. نهال گردوی چندلر همچنین مقاومت بسیار خوبی در برابر سرما نشان می دهد. می توان گفت چندلر به حدود 700 ساعت سرماخوردگی زیر 7 درجه نیاز دارد. ارتفاع ایده آل مورد نیاز برای این نهال گردو بین 800 تا 1500 متر است. قیمت نهال گردو در این تصویر در دسته نهال های مناسب و اقتصادی قرار دارد..

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    09120454526