نهال شلیل شمس  بسیار نهال قوی بوده و در زمان بسیار کمی رشد می کند. اگر علاقه مند به بهره مندی سریع از نهال شلیل خود می باشید،  نهال شلیل  یک گزینه بسیار مناسب برای شما می باشد.

غیر از سرعت رشد یک نهال میوه، پربار بودن آن هم بسیار مهم می باشد و دقیقا به همین علت  نهال شلیل شمس محبوبیت بسیار زیادی در طی این سال ها پیدا کرده است.  نهال شلیل شمس  تمامی ویژگی های یک  نهال شلیل استاندارد را دارا می باشد.

نهال شلیل شمس

شلیل شمس در واقع می تواند بهترین انتخاب شما در بین سایر نهال شلیل می تواند باشد. این نهال دارای میوه ای سفت و درشت می باشد، گوشت این میوه سفید رنگ است و در واقع می توان آن را در بین شلیل های هسته جدا در نظر گرفت که دارای طعمی شیرین می باشند.

نکته جالب این جا است که با وجود شباهت این میوه به شلیل های هسته جدا، اما هسته  شلیل از میوه آن جدا نبوده و این میوه هسته چسب محسوب می شود.  طعم شیرین این میوه خاطرات شیرینی را برای افرادی که  نهال شلیل  را کاشته اند، تداعی خواهد کرد.

باروری نهال شلیل  در نوع دیررس آن تا اواخر شهریور ماه ممکن است طول بکشد و بیش از این میزان این نهال برای باردهی زمان نیاز نخواهد داشت. رنگ پوست میوه شلیل شمس  به صورت دو طرفه بوده و شما در یک سمت آن رنگ زرد و در سمت دیگر رنگ قرمز را مشاهده خواهید کرد.

شکل میوه شلیل گرد بوده و عمری که درخت سپری کرده است به 40 سال نیز می رسد. قدرتی که  نهال شلیل شمس نسبت به سایر نمونه های دیگر درخت شلیل نشان می دهد.

بسیار زیاد بوده و در محدوده بالایی قرار دارد.  نهال شلیل های شمس  برای مصارف مختلف صنعتی و تجاری مورد استفاده قرار می گیرد و می توان آن را برای مصارف شخصی و خانگی مثل کاشت نهال در باغچه خانه نیز مورد استفاده قرار داد.

این نهال شلیل به علت همین ویژگی های خاصی که دارا می باشد از مهم ترین نهال هایی است که مشتریان برای خرید نهال شلیل و شلیل نسبت به  آن علاقه نشان می دهند.

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    09120454526