کشور سازنده نهال آلو رویال بلک، ژاپن است. نهال­های این نوع به فاصله ۳*۳ از یکدیگر کاشته می­شوند و به ۱۰ لیتر آب در هر هفته نیاز دارند. این رقم سرما ۲۵ الی ۳۰ درجه سانیگراد زیر صفر را تحمل می­کند و در برابر خشکی نیمه متحمل است. پایه این نهال آلو، آلوچه وحشی(بذری)- میروبالان است، در سال دوم به بار می­نشیند و عمر اقتصادی آن، ۲۵ سال است. این آلو کوزه­ای شکل، سیاه رنگ، گوشت سفت وشیرین دارد و در اواسط مهر به ثمر می­رسد. این نوع را می­توان به مدت ۶ ماه در انبار نگهداری کرد و به صورت تازه و خشکبار به مصرف می­رسد.

نوع جدید آلو نهال آلو رویال بلک رقم جدید این رقم اخیراً در نهالستان اروم نهال پرورش داده شده است ، یکی از انواع بزرگ آلو از خانواده آلو بخار است و گزینه مناسبی برای فرآوری میوه های آلو است.
این گیاه بومی آسیا است و اولین بار توسط مهاجران آسیا و اروپا در قرن نوزدهم وارد آمریکای شمالی شد.بیشتر ارقام تجاری از گروه آلوهای اروپایی هستند که بومی جنوب شرقی اروپا هستند و بیش از ۲۰۰۰ سال سابقه دارند.
این محصول به صورت مصنوعی کشت می شود و پوست صاف تنه آن آن را از انواع دیگر متمایز می کند ، در واقع آلوهای ژاپنی مبدا چین هستند و کشورهای اصلی تولید آلو عبارتند از: یوگسلاوی ، آلمان ، ایالات متحده ، چین ، فرانسه و ایتالیا. آلو گیاهی برگریز با برگهای متوسط ​​و تیز ، دندانه دار یا صاف ، بدون مو و متناوب است. گلها یا خوشه های منفرد ، هر خوشه ۳-۵ گل دارد. این گل دارای ۵ گلبرگ ، ۵ کاسبرگ ، کرم ، میوه و یک محوری مشترک است.
گلهای آلو معمولاً سفید هستند و به دلیل وجود بنز آلدئید از اهمیت بالایی برای زنبورهای عسل برخوردار است. آلو بیشتر با پیوند بذر تکثیر می شود. رنگ میوه آلو قبل از رسیدن سبز است (برگ و میوه انواع قرمز از ابتدا قرمز است) و پس از رسیدن بسته به نوع آن به زرد ، قرمز ، سبز مایل به زرد ، صورتی یا بنفش تغییر می کند. سیاه و. ..بیا مغز آلو حاوی مواد چربی و آمیگدالین است ، پس از تقطیر می توان سیانو اسید بدست آورد ، به همین دلیل مغز آلو سمی ، تلخ و خوردن آن خطرناک است. کشور سازنده: ژاپن زندگی اقتصادی: ۲۵ زمان ورود: اواسط اکتبر تحمل به خشکی: نیمه مقاوم تحمل سرما: c۲۵ تا c۳۰ پایه: آلو وحشی (دانه) -میروبالان رنگ میوه: سیاه عملکرد: از سال دوم فاصله کاشت: ۳ * ۳ آبیاری: ۱۰ لیتر در هفته ذخیره سازی: ۶ ماه نوع مصرف: تازه خوردن – آجیل توضیح: به صورت کوزه با ماندگاری طولانی با گوشت سفت و شیرین کشور تولید کننده نهال آلو رویال سیاه ژاپن است. نهال های این نوع در فاصله ۳ * ۳ از یکدیگر کاشته می شوند و به ۱۰ لیتر آب در هفته نیاز دارند. این رقم ۲۵ تا ۳۰ درجه سانتیگراد زیر صفر را تحمل می کند و در برابر خشکسالی نیمه مقاوم است. پایه این نهال آلو آلو وحشی (بذر) – میروبالان است ، در سال دوم میوه می دهد و عمر اقتصادی آن ۲۵ سال است. این آلو دارای آلو سیاه رنگ ، گوشت سفت و شیرین است و در اواسط اکتبر میوه می دهد. این نوع را می توان به مدت ۶ ماه نگهداری و به صورت تازه و خشک مصرف کرد.
امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    09120454526