نهال گیلاس دلارکا نهال گیلاس دلارکا (وارداتی) بسیار تجاری است. ورود در اواخر ژوئیه. میوه های بسیار بزرگ با ماندگاری بالا در سردخانه. مبدا آمریکا. بسیار مقاوم در برابر سرما. نادر و قابل فروش این نهال دولدک یکی از قدیمی ترین نهالهایی است که در جنوب ایتالیا پرورش داده شده است. رشد زیاد و باردهی فراوان از مهمترین و اساسی ترین ویژگی های نهال است.

رشد این نهال های گیلاس زیاد و میوه آن نیز متوسط ​​است. میوه ها زرد تا قرمز ، در قسمت کمی قرمزتر هستند گیلاس دلارکا یک نهال گیلاس از ایتالیا است. این گونه دارای برگهای بلند ، لبه های تیز و دندانه دار است. درخت دلار رشد می کند و معمولاً به صورت عمودی رشد می کند. گوشت میوه آن زرد و قرمز است و دارای بافتی نیمه سفت ، آبدار و شیرین است.

اگر تصمیم به خرید گیلاس دلارکا گرفتید نهالستان اروم نهال با تولید و فروش نهال های گیلاس دلارکا با کیفیت آماده همکاری با شما می باشد ، قابل ذکر است قیمت نهال گیلاس دلارکا در این نهالستان چون به صورت خرید مستقیم از نهالستان می باشد و واسطه گر حذف گردیده است مناسب می باشد ، یکی از خدمات مهم نهالستان اروم نهال احداث باغ نهال گیلاس دلارکا می باشد چنانچه قصد احداث باغات گیلاس تجاری کوچک یا بزرگ داشتید با کارشناسان نهال فروشی نهال گیلاس دلارکا در تماس باشید ، ارقام نهال گیلاس در این نهالستان جزء بهترین نهال های گیلاس دلارکا در کشور است که با کیفیت بالا تولید میگردد و نظرات مثبت مشتریان طی سال ها خرید از این نهالستان نهال های گیلاس دلارکا گویای این امر می باشد ، ما از کاشت تا برداشت نهال های گیلاس دلارکا پاسخگوی شما خواهیم بود ، جهت خرید اینترنتی نهال گیلاس دلارکا با کارشناسان ما در تماس باشید

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    09120454526