نهال آلو شابلون انجیری

نهال آلو شابلون انجیری همانطور که از اسم آن پیداست دارای میوه هایی است که از نظر ظاهری مانند هلو انجیری و بیضی شکل بوده و دارای هسته کوچک و پوست آنها به رنگ زرشکی یا بنفش تیره میباشند. میوه نهال آلو انجیری از اوایل شهریورماه قابل برداشت است.

درخت آلو انجیری دارای عادت رشد متغیر با تاج گسترده میباشد که به قطر 4 متر و ارتفاع حدود 4 متر می رسد. هرس این درخت در اواخر پاییز میباشد و میتوانید عمل هرس را در اواخر پاییز یا در اوایل زمستان انجام دهید. نهال آلو انجیری در خاک های لمونی شنی به خوبی رشد میکند.

نهال آلو انجیری دارای سایبان کم با یک فاصله معمول یک متر از زمین است، و جهت کاشت در خطوط منظم مناسب میباشد. همچنین توجه داشته باشید که بهترین فواصل کاشت برای نهال آلو انجیری بصورت 3 متر در 4 متر تعیین شده است. عمر اقتصادی این رقم در بهترین شرایط در حدود 50 سال میباشد.

نهال آلو شابلون انجیری دارای میوه ای به رنگ قرمز تیره یا بنفش است و گوشت آن قرمز رنگ میباشد. این میوه‌ها معمولا در اواسط تابستان می رسند و دارای طعم شیرین و بافت آبدار هستند. آلو شابلون انجیری رقمی بسیار عالی جهت تازه خوری میباشد.

نهال آلو شابلون انجیری از مقاومت خوبی در برابر سرما برخوردار بوده و در زمستان میتواند تا دمای 25 الی 35 درجه زیر صفر را تحمل کند. درخت آلو انجیری که یه یکی از ارقام پربار و زود بازده میباشد جهت رشد مناسب بطور متوسط به 10 لیتر آب در هفته نیاز دارد.

مشخصات نهال آلو شابلون انجیری

  • رقم تجاری و بازار پسند
  • رقم عالی جهت تازه خوری
  • عمر اقتصادی: 25 سال
  • تحمل سرما: 25 الی 35 درجه زیر صفر
  • میزان آبیاری: 10 لیتر در هفته
  • فواصل کاشت نهال: 3 در 4 متر
امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    09120454526