نهال سیب گلاب تابستانی

نهال سیب گلاب تابستانی میوه هایی با طعم و بوی بسیار عالی تولید میکند که از استقبال خوبی برخوردار بوده و دارای بازار فروش مطلوبی میباشد و به همین دلیل باغداران زیادی اقدام به خریداری و کاشت این رقم میکنند. نهال سیب گلاب به جز میوه های بازارپسند، تولید بالایی نیز داشته و از ارقام اقتصادی و سودآور محسوب میشود.

میوه نهال سیب گلاب تابستانی به شکل گرد، در اندازه متوسط و به رنگ پوست سفید با رگه های طولی قرمز است که طعم شیرینی داشته و بسیار خوش عطر و آبدار میباشد. نهال سیب گلاب از ارقام ناخودبارور است که برای بارور شدن نیاز به گونه ای گرده زا دارد. این رقم از 3 الی 4 سالگی به بار مینشیند.

زمان گلدهی نهال سیب گلاب اواسط اردیبهشت بوده و طول دوران گلدهی آن 14 روز است و زمان لازم برای رسیدن میوه نیز در حدود 85 الی 95 روز میباشد. درخت سیب گلاب از درختان مناطق معتدل سرد بشمار می آید و توانایی تحمل سرمای زمستانی تا 35 الی 40 درجه سانتی گراد زیر صفر را دارد.

یکی از مهم ترین نکات در احداث باغ، فواصل کاشت نهال است؛ لذا باغداران عزیز توجه داشته باشند که فواصل کاشت نهال سیب گلاب تابستانی بصورت استاندارد 3 متر در 4 متر میباشد. همچنین نیاز سرمایی این رقم نیز درحدود 1000 الی 1600 ساعت دمای زیر 7 درجه سانتیگراد در زمستان میباشد

مشخصات نهال سیب گلاب تابستانی

  • رقم تجاری و بسیار بازار پسند
  • میوه با طعم شیرین و عطر بسیار عالی
  • میزان آبیاری: 10 لیتر در 20 روز
  • تحمل سرما: منفی 35 الی 40 درجه
  • فواصل کاشت: 3 در 4 متر
  • عمر اقتصادی: بیش از 40 سال
امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    09120454526