نهال سیب استارکینگ فرانسه زرد

منشاء اصلی نهال سیب استارکینگ فرانسه زرد همانطور که از نامش پیداست کشور فرانسه بوده و به دلیل مرغوبیت میوه و باردهی بالا در ایران نیز بسیار مورد توجه است. این رقم دارای میوه هایی زرد رنگ با پوست صاف و طعم شیرین میباشد که از سال دوم کاشت به بار مینشیند.

اندازه میوه نهال سیب استارکینگ فرانسه زرد متوسط بوده و میانگین وزن آن 160 تا 200 گرم است که در اواخر شهریور تا اوایل مهر ماه رسیده و قابل برداشت میشود. میوه نهال سیب زرد فرانسه از کیفیت بالایی برخوردار است؛ این میوه بسیار سفت و شیرین بوده و آبدار و لذیذ می باشد که به همین دلیل بازار فروش مناسبی نیز دارد.

میوه نهال سیب زرد فرانسه قابلیت ماندگاری 3 الی 4 ماهه در سردخانه را دارا میباشد. تحمل سرمای زمستانی این رقم این رقم 25 الی 30 درجه سانتی گراد زیر صفر بوده و حداکثر دمای منطقه کاشت آن باید 38 درجه سانتی گراد باشد. نهال سیب زرد فرانسه همانند اکثر ارقام سیب خودنابارور بوده و جهت باردهی مطلوب نیاز به ارقام گرده افشان دارد.

در صورتی که نهال سیب زرد فرانسه را جهت کاشت انتخاب نموده اید حتما توجه داشته باشید که فواصل کاشت مناسب آن در باغات 3 متر در 4 متر بوده و آبیاری آن در هر 20 روز یکبار و به میزان 10 لیتر برای هر اصله نهال انجام میشود.

مشخصات نهال سیب زرد فرانسه

  • دارای طعم عالی و بسیار بازار پسند
  • زمان رسیدن میوه: مهر ماه
  • عمر اقتصادی: بیش از 40 سال
  • تحمل سرمای زمستانی: منفی 25 الی 30 درجه
  • میزان آبیاری: 10 لیتر در 20 روز
  • فواصل کاشت: 3 در 4 متر
امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    09120454526