_

نهال انگور ویکتوریا

نهال انگور ویکتوریا  یکی از گونه های اقتصادی،مرغوب و شناخته شده می باشد هر ساله بخش وسیعی از نیاز به تازه خوری را تامین می کند . زیرا این نژاد نهال انگور، به دلیل ندرشت بودن میوه یکی از مشتری دار ترین ارقام  می باشد.

این انگور در برابر خشکی و سرما تقریبا مقاوم می باشد و این مقاومت موجب شده کاشت آن در مناطق سردسیر نیز امکان پذیر باشد . حتی می توان این درخت انگور، را به روش دیم نیز کاشت زیرا نسبت به کم آبی نیز مقاومت  خیلی خوبی دارد . این رقم تقریبا اواخر تابستان قابل برداشت می باشد و جز بهترین نهال انگور، محسوب می شود .

نهال انگور ویکتوریا یکی از ارقام تجاری میباشد که توسط بخش کشاورزی دانشگاه آرکانزاس ساخته شده است. این رقم انگور دارای رنگ پوست زرد و خوشهای بزرگ و جذاب و پوست لطیفی است. میوه نهال انگور ویکتوریا در برابر ترک بلوغ در اثر بارندگی مقاوم میباشد.

ویکتوریا  دارای میوه های بسیار خوش طعم است که مناسب تازه خوری و همچنین تهیه آبغوره میباشد. انگور ویکتوریا از ارقام میان رس محسوب میشود و بسیار بازار پسند است.

انگور ویکتوریا دارای درختی با طول عمر زیاد است که کشت آن را در اکثر نقاط کشور میتوان انجام داد. فواصل کاشت نهال انگور ویکتوریا در باغات بصورت استاندارد 2 متر در 2 متر میباشد.

نام: انگور ویکتوریا      منشا: فرانسه
زمان رسیدن میوه: اواسط مهر ماه
عمر اقتصادی: بیش از 60 سال
تحمل سرمای زمستانه: -15c الی -18c
مقدار قند: 18 الی 23 درجه بریکس
مقدار اسید: 0.5 میلی گرم در100 سی سی
شکل حبه: بیضی  درشت و سفید  رنگ و دانه دار

جهت اطلاع از مشخصات نهال انگور ویکتوریا و آموزش کاشت نهال انگور درشت و همچنین احداث باغ و دیدن عکس های بیشتر و همچنین نحوه هرس نهال و آشنایی کلی با درخت انگور با ما از طریق شماره تماس های درج شده در زیر تماس حاصل فرمایید .
09120454526  – 09120454527- 09120454528 – 09120454529
در صورت اشغال بودن خطوط ، با فرستادن یک پیامک ، مهندسین ما در اولین فرصت با شما تماس بر قرار خواهند کرد .
همچنین جهت آشنایی با ارقام انگور  کلیک کنید . معرفی نهال انگور

نهال انگور ویکتوریا
امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    09120454526